مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-03بين الملل

سازمان بدر: سکوت در مقابل جنایت ترور فرماندهان پیروزی جایز نیست


رییس فراکسیون بدر در پارلمان عراق با بیان اینکه این فراکسیون در پی افشای حقایق پرونده جنایت ترور فرماندهان پیروزی است، تأکید کرد که سکوت در مقابل این جنایت جایز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، مهدی تقی آمرلی رییس فراکسیون بدر در پارلمان عراق امروز شنبه تأکید کرد که سکوت در مقابل جنایت ترور فرماندهان پیروزی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط دولت قبلی آمریکا و همدستان آن جایز نیست.

بر اساس این گزارش، رییس فراکسیون پارلمانی بدر در ادامه افزود: جنایت ترور فرماندهان پیروزی در چارچوب یک اقدام سازمان یافته و برنامه ریزی شده به ویژه پس از سلسله حملات آمریکا به مقر نیروهای حشد الشعبی صورت گرفت.

آمرلی با اشاره به اینکه طرف های مزدور و مشکوکی که علیه منافع ملت عراق اقدام می کنند، در پشت ترور فرماندهان پیروزی قرار دارند، تصریح کرد: فراکسیون تحت ریاست او به دنبال کشف رشته های این جنایت و افشای همدستان آمریکا در انجام آن و محاکمه آنها است.

رییس فراکسیون پارلمانی بدر خاطرنشان کرد: با هر طرفی که مشارکتش در اقدام مجرمانه ترور فرماندهان پیروزی اثبات شود، مانند عوامل مزدور اشغالگران آمریکایی برخورد خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بدر: سکوت در مقابل جنایت ترور فرماندهان پیروزی جایز نیست

سازمان بدر: سکوت در مقابل جنایت ترور فرماندهان پیروزی جایز نیست