مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-03اقتصادي

راد: تولید گندم 25 درصد و ذخایر 40 درصد رشد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ سید سعید راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اهمیت و ضرورت تأمین امنیت پایدار غذایی کشور از طریق رشد تولید و تأمین کالا های اساسی گفت: - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تولید گندم کشور در سال گذشته زراعی به بیش از 10 میلیون تن رسید که 7 میلیون و 160 هزار تن آن توسط این شرکت در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ سید سعید راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اهمیت و ضرورت تأمین امنیت پایدار غذایی کشور از طریق رشد تولید و تأمین کالا های اساسی گفت: با توجه به اجرای سیاست های حمایتی از کشاورزان از جمله افزایش نرخ خرید تضمینی، در تولید محصول مهمی مانند گندم در مسیر خودکفایی گام برمی داریم.

وی از رشد حدود 25 درصدی تولید گندم خبر داد و افزود: تولید گندم کشور در سال گذشته زراعی به بیش از 10 میلیون تن رسید که 7 میلیون و 160 هزار تن آن توسط این شرکت در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه بحران امنیت غذایی ناشی از خشکسالی و تحولات جهانی، لزوم تأمین کالا های اساسی مانند گندم را از مبادی بین المللی دو چندان نموده، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راد: تولید گندم 25 درصد و ذخایر 40 درصد رشد کرد

راد: تولید گندم 25 درصد و ذخایر 40 درصد رشد کرد