مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-03ورزشي

نفت مسجدسلیمان با همین فرمان کاندیدای سقوط است


یک کارشناس فوتبال معتقد است اگر وضعیت نفت مسجدسلیمان از نظر مالی و روحی روانی بهتر نشود، این تیم از کاندیدای سقوط است.

- کرمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: وقتی تیمی ابتدای فصل نتایج خوب می گیرد این مهم می تواند چند دلیل داشته باشد که عمده علت این است که حتماً وعده و وعیدهایی داده شده است.

اما اینکه در ادامه این مسیر نتایج رو به افت می رود نشان دهنده این است که همان مسئولان نتوانسته اند به وعده و وعیدهایشان عمل کنند.

وی ادامه داد: نفت ابتدای فصل کار خود را بسیار خوب شروع کرد و در 5 هفته ابتدایی دو برد، دو تساوی و یک شکست به دست آورد و این نشان می داد که شاگردان رضا مهاجری با یک انگیزه مضاعف وارد لیگ شده اند و این در حالی بود که سال های قبل نفت تا لحظات آخر که قرار بود وارد لیگ شود تکلیفش از نظر کادر مدیریتی و فنی مشخص نبود اما اینکه امسال از این نظر تعیین تکلیف شده بود، همین نیز باعث شد با شرایط خوبی وارد لیگ شود.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: طبق آنچه شنیدیم قرار بر این بود از طریق وزارت ورزش بودجه خوبی به تیم های نفتی به ویژه خوزستانی ها پرداخت شود که به نظرم این مهم اتفاق نیفتاد و همین باعث ایجاد مشکلات شد و حتی تا آنجا که اطلاع دارم تا پیش از اعتصاب این تیم که همین چند روز پیش بود، بازیکنان نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت مسجدسلیمان با همین فرمان کاندیدای سقوط است

نفت مسجدسلیمان با همین فرمان کاندیدای سقوط است