مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-03اقتصادي

افزایش طول باند فرودگاه جهرم برای انجام پروازهای بین المللی


پروژه افزایش طول باند فرودگاه جهرم با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان در راستای بهبود وضعیت باند برای انجام پروازهای بین المللی در مرحله مناقصه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی کوچی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مجلس یازدهم از سوی رهبر انقلاب اسلامی به عنوان مجلس انقلابی خطاب می شود که در این مدت اقدامات و مصوبات خوبی را داشته است.

تدوین طرح جهش تولید دانش بنیان، طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، قانون مالیات بر خانه های خالی، اصلاح ساختار بانک مرکزی، جهش تولید مسکن و تسهیل صدور مجوز برخی کسب وکارها از جمله این اقدامات است.

وی افزود: در سطح استان فارس نیز پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس با مشارکت صنایع بزرگ استان مدنظر نمایندگان است که تاکنون جلسات خوبی در این زمینه برگزار شده است.

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون از به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و پیگیری مسئولین شاهد اقدامات و پروژه های خوبی در شهرستان جهرم هستیم و پروژه های زیرساختی و توسعه ای شهرستان جهرم با سرعت در حال انجام است.

به گفته وی بهره برداری بیمارستان سیدالشهدا، مرکز ناباروری، بیمارستان تخصصی قلب و اعصاب و روان و احداث و راه اندازی بیمارستان در نقاط مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش طول باند فرودگاه جهرم برای انجام پروازهای بین المللی

افزایش طول باند فرودگاه جهرم برای انجام پروازهای بین المللی