مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:062022-12-03سياسي

فرزند شهید فخری زاده: پدرم به نقش جوانان در پیشرفت و اقتدار کشور اعتقاد داشت


حامد فخری زاده، فرزند دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان، شهید محسن فخری زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، در رابطه با شهید فخری زاده اظهار کرد: یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با حوزه فعالیت های شهید، این مسئله هست که شهید در طول سال های فعالیت خود اقدام به انجام هیچ فعالیتی نکرد، مگر آنکه آن فعالیت برای اولین بار در کشور و یا حتی برای نخستین بار در دنیا به وقوع می پیوست.

وی با بیان آنکه شهید در کار خود تفکر نوآورانه داشت، تصریح کرد: شهید فخری زاده بنیانگذار پدافند هسته ای، زیستی، شیمیایی در کشور و بنیانگذار مسائل مربوط به فیزیک صوت در کشور و فردی مبتکر در حوزه های الکترونیک هسته ای، الکترومغناطیس و حتی صاحب نظر در حوزه مسائل فلسفه بودند.

فرزند شهید فخری زاده در خصوص فعالیت های پدر شهید خود در حوزه مسائل فلسفی نیز بیان کرد: شهید در رابطه با مسائل فلسفه، موضوعاتی را مطرح می کرد که به گفته پروفسور گلشنی و دکتر خسروپناه تاکنون فردی به آن ها نپرداخته بود، همچنین پروفسور گلشنی بیان کردند که در رابطه با شهید به این نتیجه رسیدند که ایشان بسیار جلوتر از زمانه و عصر خود فکر و حرکت می کنند.

وی در رابطه با علت علاقه شهید به فعالیت در حوزه های ناشناخته و جدید بیان کرد: روحیه شهید به گونه ای بود که ایشان تلاش می کردند تا به حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند شهید فخری زاده: پدرم به نقش جوانان در پیشرفت و اقتدار کشور اعتقاد داشت

فرزند شهید فخری زاده: پدرم به نقش جوانان در پیشرفت و اقتدار کشور اعتقاد داشت