مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-03فرهنگي

«تئاتر آزاد» از «سینما» جلو زد؟!


در حالی که اوضاع فروش سینما با کاهش مخاطب وضع خوبی ندارد، به نظر می رسد از نمایش های کمدی که با عنوان «تئاتر آزاد» شناخته می شوند و بیشتر در سالن های سینمایی روی صحنه می روند، - در حالی که اوضاع فروش سینما با کاهش مخاطب وضع خوبی ندارد، به نظر می رسد از نمایش های کمدی که با عنوان تئاتر آزاد شناخته می شوند و بیشتر در سالن های سینمایی روی صحنه می روند، استقبال بهتری می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه ریزی های اکران سینما در پاییز امسال با توجه به ناآرامی های اخیری که در کشور پیش آمد به کلی به هم ریخت و در این مدت تقریبا هیچ کدام از فیلم هایی که پیش تر اسم شان برای اکران اعلام شده بود، روی پرده نرفتند.

اوضاع گیشه چنان از رونق افتاده که صاحبان فیلم ها حتی به اندازه دوران همه گیری کرونا هم جرأت ریسک کردن برای اکران فیلم خود را ندارند و در این بین تنها فیلمی که سازندگانش راضی به اکران شدند بخارست به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی علی طلوعی بود که پس از گذشت کمتر از 20 روز از اکران، فعلا به فروش پنج میلیارد تومانی رسیده است.

وضعیت بلیت فروشی فیلم های دیگر هم بهتر از بخارست نیست و بجز فیلم هایی که در جریان اصلی اکران روی پرده می روند از هفته گذشته دو فیلم بی آبان و اینان هم در گروه هنر و تجربه به سینماها آمده اند که تاکنون (ظهر 12 آذرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تئاتر آزاد» از «سینما» جلو زد؟!

«تئاتر آزاد» از «سینما» جلو زد؟!