مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-03اقتصادي

فارس در موضوع فضای کسب و کار در میان 3 استان اول کشور است


فارس در میان 3 استان برتر کشور در خصوص مساعد بودن فضای کسب و کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمال رازقی در شصت و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس، گفت: بر اساس آمار و گزارش های حاصل از پایش ملی فضای کسب و کار کشور، استان فارس در تابستان 1401 جز سه استان برتر کشور که فضای کسب و کار مساعدی دارند، اعلام شد.

وی افزود: بر اساس این گزارش در تابستان 1401، فعالان اقتصادی مشارکت کننده در این پایش، به ترتیب سه مؤلفه غیرقابل پیش‏بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات، بی ثباتی سیاست ها، قوانین و مقررات و رویه های اجرایی ناظر بر کسب وکار و دشواری تأمین مالی از بانک ها را نامناسب ترین مؤلفه های محیط کسب وکار کشور نسبت به سایر مؤلفه ها ارزیابی کردند.

رازقی بیان کرد: بر اساس یافته های این طرح در تابستان 1401، استان های کرمان، اردبیل و بوشهر به ترتیب دارای نامساعدترین وضعیت محیط کسب‏وکار و استان های مرکزی، قزوین و فارس به ترتیب دارای مساعدترین وضعیت محیط کسب‏وکار نسبت به سایر استان ها ارزیابی شده اند که فارس با امتیاز 5.

57 رتبه 3 کشور را به خود اختصاص داده است.

رییس اتاق بازرگانی فارس اظهار داشت: همچنین بر اساس ارزیابی و گزارش های کشور، عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس توانسته در شش ماهه دوم سال 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در موضوع فضای کسب و کار در میان 3 استان اول کشور است

فارس در موضوع فضای کسب و کار در میان 3 استان اول کشور است