مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-03پزشكي

زنجان میزبان برگزاری آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی شد


معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: امسال برگزاری آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان واگذار شده است.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: امسال برگزاری آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان واگذار شده است.

محمدرضا زراعتی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی، اظهار کرد: آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی در اسفندماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی با همکاری دبیرخانه پزشکی عمومی، دبیرخانه شورای دندانپزشکی و مرکز سنجش پزشکی انجام می شود، افزود: فعالیت های اجرایی و علمی وظیفه دانشگاه علوم پزشکی زنجان بوده و نظارت و سیاست گذاری نیز وظیفه معاونت آموزشی وزارت بهداشت است.

این مسئول با بیان اینکه ثبت نام در آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی، طراحی سوالات و رسیدگی به اعتراضات در زنجان انجام می شود، خاطرنشان کرد: ستادی متشکل از کمیته های اجرایی، علمی و حفاظتی در استان زنجان برای برگزاری بهتر این آزمون تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان میزبان برگزاری آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی شد

زنجان میزبان برگزاری آزمون کشوری علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی شد