مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-03اجتماعي

تحقیقات پژوهشی باید بر محور حل مشکلات اقتصادی باشد


نتایج تحقیقات پژوهشی در مدارس و دانشگاه ها باید منجر به رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر شنبه در مراسم زنگ هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران در دبستان دخترانه شهید علی سقایی اردبیل اظهار کرد: دانش آموزان پژوهشگر در شهرستان اردبیل به صورت ویژه حمایت می شوند و نتایج تحقیقات و پژوهش های آنها در مورد استناد قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان پژوهشگری که ایده و مقالاتشان منجر به ثبت اختراع شود مورد حمایت مسئولان قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های تأثیرگذار پژوهشی در مدارس شهرستان اردبیل بسیار مهم است و اولیای مدارس باید به این بخش از تعلیم و تربیت توجه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار اردبیل با تاکید بر اینکه خانواده ها و آموزش و پرورش نیز باید در حوزه پژوهش دانش آموزان اهتمام جدی داشته باشند، افزود: برنامه ها و اختراعات پژوهشی باید گره ای از گره های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه باز کند تا بتواند نقش عملی و تأثیر گذاری در جامعه داشته باشد.

اعتماد اعجازی با اشاره به عقب ماندگی منطقه در حوزه پژوهش گفت: باید با اجرای برنامه های تأثیرگذار و حمایت های ویژه از نخبگان پژوهشی این عقب ماندگی ها تا حدودی جبران و زیرساخت های لازم در حوزه پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات پژوهشی باید بر محور حل مشکلات اقتصادی باشد

تحقیقات پژوهشی باید بر محور حل مشکلات اقتصادی باشد