مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-03سياسي

تمدید مجدد مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت


مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تمدید مجدد فرصت شرکت داوطلبان در فراخوان نوزدهم استخدام عضو هیات علمی پیمانی وزارت بهداشت خبرداد.

- مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تمدید مجدد فرصت شرکت داوطلبان در فراخوان نوزدهم استخدام عضو هیات علمی پیمانی وزارت بهداشت خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این اعلام شده بود ثبت نام برای شرکت در نوزدهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت ساعت 24 جمعه 11 آذر ماه پایان می یابد که با اعلام مرکز امور هیات علمی، با توجه به اختلال در سامانه های مرتبط با استعلامات مورد نیاز برای ثبت و بارگذاری مدارک داوطلبان، مهلت ثبت نام تا 12 آذر تمدید شد.

بر این اساس، مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز شنبه 12 آذرماه 1401 تمدید شده و با توجه به اینکه پس از آن دیگر هیچ تمدیدی صورت نمی گیرد، به داوطلبان توصیه شده فرایند ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام تنها از طریق رایانه و به کارگیری مرورگر های Google chrome و Internet Explorer انجام می گیرد.

(از مرورگر Microsoft Edge ،Mozilla Firefox و گوشی های موبایل جهت ثبت نام استفاده نگردد.

) در صورت نمایش پنجره هشدارها (Alarm) در زمان ثبت نام، به هیچ عنوان گزینه Prevent this page from creating additional dialogs در پایین پنجره هشدار انتخاب نگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مجدد مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

تمدید مجدد مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت