مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-03اقتصادي

وزارت صمت: گرانی سیمان صحت ندارد/ هر پاکت سیمان 33 هزار تومان


اکنون قیمت هر کیسه 50 کیلویی سیمان در بورس کالا 33 هزار تومان و قیمت هر 50 کیلوگرم فله ای آن 29 هزار تومان است؛ بر این اساس گرانی سیمان به هیچ عنوان صحت ندارد.

- اکنون قیمت هر کیسه 50 کیلویی سیمان در بورس کالا 33 هزار تومان و قیمت هر 50 کیلوگرم فله ای آن 29 هزار تومان است؛ بر این اساس گرانی سیمان به هیچ عنوان صحت ندارد.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب نرخ های 70 تا 80 هزار تومانی قیمت هر پاکت سیمان، تاکید کرد: قیمت سیمان در هفته های گذشته نه تنها افزایش نداشته است، بلکه با کاهش نیز مواجه شده است.

سیف الله امیری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: افزایش قیمت سیمان نه تنها صحت ندارد، بلکه در روز جاری طی جلسه ای که با اعضای انجمن کارفرمایی سیمان و عاملان توزیع این کالا داشتیم، از ارزان شدن آن صحبت می کردند.

وی گفت: طی آخرین عرضه انجام شده در بورس که مربوط به هفته گذشته (تاریخ پنجم تا یازدهم آذرماه) است، یک میلیون و 400 هزار تن از این محصول در بورس کالا عرضه و به همین میزان هم تقاضا برای آن وجود داشت.

امیری تاکید کرد: اکنون قیمت هر کیسه 50 کیلویی سیمان در بورس کالا 33 هزار تومان و قیمت هر 50 کیلوگرم فله ای آن 29 هزار تومان است؛ بر این اساس گرانی سیمان به هیچ عنوان صحت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت: گرانی سیمان صحت ندارد/ هر پاکت سیمان 33 هزار تومان

وزارت صمت: گرانی سیمان صحت ندارد/ هر پاکت سیمان 33 هزار تومان