مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-03اجتماعي

تشکیل مجمع خیرین سوادیار بر مبنای ظرفیت ها و غنای فرهنگی مناطق


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در تشکیل مجمع خیرین سوادیار استان باید به ظرفیت ها و نیازهای متنوع شهرستان ها و مناطق با توجه به غنای فرهنگی و موقعیت جغرافیایی آن ها توجه شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در تشکیل مجمع خیرین سوادیار استان باید به ظرفیت ها و نیازهای متنوع شهرستان ها و مناطق با توجه به غنای فرهنگی و موقعیت جغرافیایی آن ها توجه شود.

سید علیرضا موسوی نژاد، امروز شنبه 12 آذر در نشست هم اندیشی خیرین سوادیار استان با بیان اینکه گفتمان سازی برای ترغیب افراد جامعه در جمع خیرین سواد یار، اولویت اصلی آموزش و پرورش است، اظهار کرد: باید با طراحی مدلی نو زمینه ساز افزایش مشارکت عمومی در فرایند تعلیم و تربیت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از فعال شدن سرگروه های آموزشی سواد آموزی در دو بخش استانی و شهرستانی برای اولین بار در کشور به عنوان یکی از ابتکارات معاونت سواد آموزی یاد کرد و افزود: مطالب و موارد ارائه شده در کلاس های سوادآموزی باید نیازهای مادی و معنوی سوادآموزان را در شکل های مختلف سواد برآورده سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر ضرورت آموزش سواد رسانه ای در کلاس های سوادآموزی تأکید کرد و ادمه داد: توجه آموزش سواد هویتی، سیاسی، بهداشتی، اقتصادی و زیستی نیز می تواند در جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجمع خیرین سوادیار بر مبنای ظرفیت ها و غنای فرهنگی مناطق

تشکیل مجمع خیرین سوادیار بر مبنای ظرفیت ها و غنای فرهنگی مناطق