مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-03سياسي

44 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ساوجی اهدا شد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه از اهدای 44 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان در قالب طرح کوثر خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه از اهدای 44 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان در قالب طرح کوثر خبر داد.

حسین ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آیین رونمایی از این جهیزیه ها که با استفاده از اعتبارات و کمک های خیرین تهیه شده است، روز جمعه 11 آذرماه با حضور مسئولان و نمازگزاران در حاشیه برپایی نماز جمعه ساوه در مصلی امام علی (ع) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جهیزیه ها شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی به ارزش تقریبی 50 میلیون تومان برای هر زوج است، افزود: در مجموع دو میلیارد و 500 میلیون تومان با استفاده از کالاهای تولید داخل و با کیفیت بالا برای تهیه این جهیزیه ها هزینه شده است.

ذبیحی افزود: با توجه به موضوع تسهیل ازدواج فرزندان خانواده های تحت پوشش، کمیته امداد ساوه در قالب طرح کوثر از ابتدای سال جاری تاکنون 103 کمک جهیزیه را اهدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی فکری، فرهنگی و اقتصادی خانواده های تحت حمایت، خدمات مختلفی ارائه می کند و پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان، در واقع توانمندسازی در حوزه اجتماعی است، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ساوجی اهدا شد

44 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ساوجی اهدا شد