مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-03ورزشي

توسعه ورزش پایگاه های بسیج در اولویت قرار دارد


توسعه ورزش در پایگاه های بسیج از اهداف ما است و بالطبع وقتی حدود 50 هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور در حوزه های مختلف ورزشی دست به کار شوند، - سیدفخرالدین میرافضل رییس سازمان ورزش بسیج کشور در حاشیه همایش تجلیل از برترین های ورزشی شهرستان برخوار در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که ما به عنوان متولیان ورزش بسیج دنبال می کنیم، افزایش فرهنگ ورزش و تحرک در میان جامعه است.

وی افزود: قطعا جامعه ورزشکار ما بخش تاثیرگذاری در فرهنگ سازی این موضوع را بر عهده دارد و تجلیل از این عزیزان باعث می شود که دیگران نیز به ورزش سوق داده شوند.

میرافضل با بیان اینکه تجلیل از ورزشکاران باعث ثابت قدم شدن در حوزه ورزشی خود و کمک به ارتقای ورزش در جامعه می شود، عنوان کرد: برای من تعجب آور بود این همه ورزشکار در سطح ملی و استانی در یک شهرستان حضور دارند و باید دست مریزاد گفت به دوستان بسیج ورزشکاران که باعث شدند این ورزشکاران دور هم جمع شوند و این همدلی و اتفاق نظر در سطح شهرستان باحضور مسؤولان شهرستانی و نهادهای متفاوت ایجاد شود.

رییس سازمان ورزش بسیج کشور با بیان اینکه برنامه های مختلفی را در سازمان ورزش بسیج دنبال می کنیم، اظهار کرد: از جمله این برنامه ها مرتبط با ورزش همگانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش پایگاه های بسیج در اولویت قرار دارد

توسعه ورزش پایگاه های بسیج در اولویت قرار دارد