مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-03حوادث

گیری 2 نفر لیدر و عاملان اصلی تخریب اموال عمومی در شهرستان سنندج


2 نفر لیدر وعاملان اصلی اغتشاشگر که اقدام به تخریب اموال عمومی و خصوصی در شهرستان سنندج کردند با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

- گیری 2 نفر لیدر و عاملان اصلی تخریب اموال عمومی در شهرستان "سنندج" ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان گفت: 2 نفر لیدر وعاملان اصلی اغتشاشگر که اقدام به تخریب اموال عمومی و خصوصی در شهرستان "سنندج" کردند با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

سردار علی آزادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اغتشاشات و نآرامی های اخیر در شهرستان سنندج، جمعی از شهروندان با اعلام شکایت به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تخریب اموال آنان توسط چند نفر، خواستار دستگیری عاملان این کار شدند.

وی افزود: با توجه به مطالبات عمومی شهروندان در خصوص برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی،بلافاصله چند تیم از مأموران انتظامی موضوع را به صورت ویژه بررسی کردند.

سردار آزادی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی 2 نفر از متهمان این پرونده را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان در عملیات ضربتی در شهرستان سنندج دستگیر کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه از این اغتشاشگران یک قبضه اسلحه وینچستر به همراه تعدادی فشنگ کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان در اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیری 2 نفر لیدر و عاملان اصلی تخریب اموال عمومی در شهرستان سنندج

گیری 2 نفر لیدر و عاملان اصلی تخریب اموال عمومی در شهرستان سنندج