مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-03دانش

توجه به امور اجتماعی و رفاهی دانشجویان در کنار آموزش، ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر هاشم داداش پور در جریان سفر روز پنج شنبه 10 آذرماه به دامغان، ، ضمن بازدید از خوابگاه های دانشجویی و گفت وگو با تعدادی از دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی، - رییس سازمان امور دانشجویان ضمن اشاره به چندبعدی بودن حوزه عملکردی این سازمان گفت: وظیفه دانشگاه صرفا آموزش و پرورش نیست؛ بلکه امور فرهنگی، اجتماعی و رفاهی دانشجویان برای جلوگیری از کالایی شدن آموزش لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر هاشم داداش پور در جریان سفر روز پنج شنبه 10 آذرماه به دامغان، ، ضمن بازدید از خوابگاه های دانشجویی و گفت وگو با تعدادی از دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی، از اماکن و سالن های ورزشی دانشگاه دامغان نیز بازدید کرد.

  وی همچنین به دیدار یکی از دانشجوخانواده های ساکن در خوابگاه های متاهلی دانشگاه رفته و از فازهای بعدی در حال ساخت خوابگاه های متاهلی و پروژه های دیگر از جمله استخر سرپوشیده نیز بازدید داشت.

  پس از آن داداش پور با حضور در جلسه هیات رییسه دانشگاه دامغان در جریان آخرین وضعیت آموزشی، فرهنگی و رفاهی دانشجویان در قالب ارائه گزارش رییس دانشگاه، معاونین و مدیران حوزه معاونت دانشجویی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به امور اجتماعی و رفاهی دانشجویان در کنار آموزش، ضروری است

توجه به امور اجتماعی و رفاهی دانشجویان در کنار آموزش، ضروری است