مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-03حوادث

کشف 13 خودروی سرقتی از سارقان در البرز


افرادی که با سرقت خودروهای باری اقدام به سند نمره کردن و فروش آنها به دیگران می کردند دستگیر و در این خصوص 13 خودروی سرقتی کشف شد.

- کرج- رییس پلیس آگاهی البرز گفت: افرادی که با سرقت خودروهای باری اقدام به سند نمره کردن و فروش آنها به دیگران می کردند دستگیر و در این خصوص 13 خودروی سرقتی کشف شد.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروهای باری اعم از نیسان وانت و مزدا باری در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی از محل های وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان سابقه دار خودرو در این پرونده مشاهده و با به کارگیری اقدامات اطلاعاتی نامبرده در شهرستان فردیس دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اعتراف های اولیه متهم به 5 فقره سرقت نیسان وانت، اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که سارق با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار و حرفه ای پس از سرقت، خودروها را به صورت کاملاً حرفه ای سند نمره کرده، مشخصات خودروهای اسقاطی را بر روی موتور و شاسی خودروهای سرقتی حک می کنند و از طریق سایت دیوار آنها را به مردم عادی به فروش می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 13 خودروی سرقتی از سارقان در البرز

کشف 13 خودروی سرقتی از سارقان در البرز