مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-03پزشكي

نتوانستیم زحمات پرستاران را جبران کنیم/ آخرین وضعیت تبدیل وضعیت پرستاران طرحی


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به زحمات شبانه روزی پرستاران در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: نتوانستیم تلاش ها و زحمات پرستاران را به نحو شایسته جبران کنیم.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به زحمات شبانه روزی پرستاران در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: نتوانستیم تلاش ها و زحمات پرستاران را به نحو شایسته جبران کنیم.

سعید گل فیروزی امروز شنبه 12 آذر در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: اسفند سال 1398 شروع ویروس نوپدید کرونا بود و در حالی که در تمام دنیا با توجه به حجم وسیع بیماری و عوارض و تعداد بیماران کرونایی به نحو بایسته و شایسته خدمات ارائه نشد و حتی در برخی از کشورها مانند جنوب اروپا بیماران در حیاط بیمارستان رها بودند اما خوشبختانه در کشورمان شرایط سریعاً مدیریت شد.

وی ادامه داد: در اسفند و فرودین ماه سال 1398 برای مقابله با کرونا با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی مواجه بودیم که طی چند مرحله فراخوان نیروی انسانی انجام شد و خوشبختانه نیروی انسانی در تمامی رسته ها به فراخوان ما پاسخ داده و در پیک های کرونا حماسه خلق کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، بی خوابی های پرستاران، شیفت های بسیار سنگین، طولانی و خسته کننده و آمار بالای تعداد بیماران را از سختی های دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانستیم زحمات پرستاران را جبران کنیم/ آخرین وضعیت تبدیل وضعیت پرستاران طرحی

نتوانستیم زحمات پرستاران را جبران کنیم/ آخرین وضعیت تبدیل وضعیت پرستاران طرحی