مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-03اقتصادي

کاهش تراز سطح آب دریا چالش جدی کشورهای حاشیه خزر


عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کاهش تراز سطح آب دریای خزر مختص ایران نیست و این چالش جدی گریبانگیر همه کشورهای حاشیه خزر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر؛ مجید علی نازی در نشست کمیته لایروبی بنادر شمالی که به میزبانی بندر نوشهر برگزار شد با اشاره به بحران کاهش تراز سطح آب دریای خزر در سال های اخیر، اظهار داشت: این مشکل مختص به ایران نیست بلکه همه بنادر حاشیه خزر با چنین بحرانی مواجه هستند.

وی ادامه داد: برای برون رفت از این بحران نیازمند تقویت تجهیزات و امکانات در این حوزه هستیم که اقدامات اثربخشی در حال انجام است تا به اهدافمان که افزایش ایمنی تردد کشتی های تجاری است دست پیدا کنیم.

به گفته علی نازی؛ سازمان بنادر در سال های اخیر در زمینه ابنیه و تأسیسات در بنادر کشور اقدامات بسیار خوبی انجام داد و در بخش ناوگان و تجهیزات دریایی و لایروبی نیز برنامه های مدون و جامعی در دست اقدام است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر اینکه نگاه به مسائل دریایی باید ریشه ای تر باشد، خاطرنشان کرد: با تجهیزات موجود در بنادر شمالی باید نسبت به رفع مشکلات آنها به ویژه در بحث لایروبی تمهیدات لازم اندیشیده شود زیرا همواره نشان دادیم که با اندک امکانات هم می توان کارهای بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تراز سطح آب دریا چالش جدی کشورهای حاشیه خزر

کاهش تراز سطح آب دریا چالش جدی کشورهای حاشیه خزر