مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-03سياسي

قدردانی فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری عاملان شهادت شهید یوسفی


فرمانده انتظامی استان کردستان در پیامی از فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به دلیل دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ حسین یوسفی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، به دنبال دستگیری چهار نفر از عاملان شهادت سرهنگ حسین یوسفی از نیروهای نیروی انتظامی کردستان، سردار علی آزادی در پیامی از فرمانده سپاه بیت المقدس تقدیر کرد.

  در پیام فرمانده انتظامی کردستان آمده است؛ شهادت مخصوص بندگان خاص خداوند است؛ پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان تعداد 4 نفر از عوامل دخیل در شهادت مظلومانه شهید حافظ امنیت حسین یوسفی را دستگیر کردند.

  این اقدام شجاعانه موجب تسلی دل شکسته مادر و خواهر این شهید والامقام، مردم ولایتمدار و موجب خرسندی بنده و همکاران انتظامی استان شد که بر خود لازم می دانم از زحمات شبانه روزی فرمانده محترم سپاه بیت المقدس، رییس محترم سازمان اطلاعات سپاه استان و مجموعه همکاران در این نهاد مقدس تقدیر و خداقوت داشته باشم.

  همچنین در این اطلاعیه آمده است؛ به برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان هشدار می دهیم که حافظان امنیت با قدرت و صلابت در صحنه حاضر و تأمین امنیت مردم خط قرمز ماست و با اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت عمومی مردم برابر قانوان برخورد خواهیم کرد و کسانی که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری عاملان شهادت شهید یوسفی

قدردانی فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری عاملان شهادت شهید یوسفی