مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:452022-12-03سياسي

دستگاه های اجرایی استان سمنان برای حضور معلولان در جامعه بسیج شود


استاندار سمنان بابیان اینکه محدودیت ها باید رفع و برای معلولان تبدیل به فرصت شوند، گفت: دستگاه های اجرایی استان برای حضور معلولان در جامعه بسیج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی عصر شنبه در مراسم گرامی داشت روز جهانی افراد دارای معلولیت به میزبانی مدرسه دخترانه مهرورزان سمنان ضمن بیان اینکه همسان سازی و زمینه توانمند سازی و حضور فعال معلولان باید در حال سطح جامعه باید فراهم شود، ابراز داشت: می بایست در جامعه به نحوی رفتار کرد تا همه افراد و اقشار مختلف جامعه بتوانند به امکانات و خدمات موجود دسترسی لازم را داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه معلولیت محدودیت ایجاد نمی کند، افزود: این یک باور اشتباه در جامعه است و بر اساس آن نباید مانع حضور معلولان شد بلکه کاملاً برعکس می بایست شرایطی ایجاد کنیم تا این معلولیت به فرصت ارزشمند برای دستیابی همه گروه های مختلف مردمی به خدمات فراهم شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه حذف محدودیت ها به اراده قوی نیاز دارد، ابراز داشت: این مقوله در افراد دارای معلولیت بسیار قوی تر ا مردم عادی وجود دارد و این گروه توانستند از این مانع یک فرصت بسازند اما ما نیز باید بستر سازی آن را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی استان سمنان برای حضور معلولان در جامعه بسیج شود

دستگاه های اجرایی استان سمنان برای حضور معلولان در جامعه بسیج شود