مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 17:002022-12-03اقتصادي

72 درصد برنامه اشتغال در مازندران محقق شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: 72 درصد تعهد اشتغال استان به میزان 39 هزار نفر محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خیریان پور عصر شنبه در کارگروه اقتصادی استان با بیان این که 39 هزار شغل در سامانه رصد استان ثبت شد، افزود: این میزان 72 درصد تعهد اشتغال استان را در سال جاری نشان می دهد.

وی خواستار پیگیری جدی فرمانداران برای اجرای برنامه های اشتغال شد و راستی آزمایی برنامه ها را لازم دانست و گفت: صحت اشتغال ایجاد شده باید با راستی آزمایی بررسی شود.

وی گفت: یکی از رسالت های کارگروه تحقق سهمیه اشتغال است و در کنار تولید دانش بنیان باید اشتغال را مدنظر قرار دهیم و در این راستا سهمیه دستگاه های اجرایی استان مشخص و روشن شده است.

خیریان پور یکی از اهداف سرمایه گذاری علاوه بر رونق تولید را ایجاد اشتغال ذکر کرد و گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی برای رونق تولید برنامه ریزی ویژه ای داشته باشند.

معاون استاندار مازندران به بانک های عامل توصیه و تاکید کرد نسبت به پرداخت تسهیلات و تأمین اعتبارات هماهنگی لازم داشته باشند و گفت: انتظار داریم در پرداخت تسهیلات تبصره 16 همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به معرفی طرح های اقتصادی به بانک های عامل گفت: 52 درصد تسهیلات تبصره 16 از سوی بانک های استان پرداخت شده است و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد برنامه اشتغال در مازندران محقق شده است

72 درصد برنامه اشتغال در مازندران محقق شده است