مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 17:352022-12-03اجتماعي

تجهیز 7 بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توانیابان  


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از تجهیز هفت بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توانیابان جهت ارتقای سطح دسترسی این افراد به فضاهای شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی با اشاره به روز جهانی معلولان گفت: همه افراد در یک جامعه باید بدون وجود محدودیت حق حضور در جامعه و استفاده از امکانات جامعه را داشته باشند و هیچ فردی نباید به دلیل نامناسب بودن تجهیزات شهری از این حق محروم شود.

وی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرتهران در راستای احیای حقوق شهروندی این بخش از افراد جامعه، اقداماتی را در سطح طراحی، ساخت و تجهیز فضاهای عمومی و شهری بر اساس وظایف ذاتی سازمان صورت داده است.

صیادی مناسب سازی و تجهیز هفت بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توانیابان را از جمله این اقدامات بر شمرد و افزود: مناسب سازی و تجهیز بوستان های شهر یکی از عوامل مهمی است که می تواند موجبات حضور معلولان در سطح جامعه را فراهم کرده که در نهایت باعث افزایش رفاه، آرامش و بالابردن روحیه اجتماعی و مشارکت پذیری این عزیزان می شود.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران، به گفته وی، در این مرحله؛ 215 عدد مبلمان شهری ویژه توانیابان شامل نیمکت های مخصوص این افراد به صورت انفرادی و خانوادگی، سطل زباله ویژه، آبخوری ویژه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 7 بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توانیابان  

تجهیز 7 بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توانیابان