مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-03اقتصادي

مسکو:به کشورهای حمایت کننده از سقف قیمت نفت، عرضه ای نخواهیم داشت


نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: مسکو قبلاً به صراحت اعلام کرده بود که به کشورهایی که سقف قیمت ضدبازار را حمایت کنند، - نفت عرضه نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز شنبه در پیامی توییتری، به کنار گذاشتن مسکو از بازار اروپا واکنش نشان داد.

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در واکنش به سقف قیمتی اروپا برای نفت روسیه نوشت: اروپا از امسال بدون نفت روسیه زندگی خواهد کرد.

میخاییل اولیانوف ادامه داد: مسکو قبلاً به صراحت اعلام کرده بود که به کشورهایی که سقف قیمت ضدبازار را حمایت کنند، نفت عرضه نخواهد کرد.

اتحادیه اروپا به زودی روسیه را به استفاده از نفت به عنوان سلاح متهم خواهد کرد.

در ارتباط با تعیین سقف قیمت نفت این کشور، دیروز جمعه آندره سادوس سفیر لهستان در اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه برای تعیین سقف قیمت 60 دلار برای نفت روسیه به کشورهای گروه 7 خواهد پیوست.

وی همچنین گفت که کشور لهستان هم که برای قیمتی پایین تر فشار می آورد، اعتراض خود به پیشنهاد اروپا را پس گرفته و به این ترتیب این موضوع به صورت رسمی در پایان هفته جاری اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو:به کشورهای حمایت کننده از سقف قیمت نفت، عرضه ای نخواهیم داشت

مسکو:به کشورهای حمایت کننده از سقف قیمت نفت، عرضه ای نخواهیم داشت