مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-03سياسي

«وسط بازها» با هم متحد شوند


اگر وسط بازی این است که در عین باور به مردم سالاری، تأمین آزادی های مدنی، بهبود شرایط اقتصادی اما نخواهیم خون از دماغ کسی بیاید و رفتارهای افراطی از هر دو سمت سر بزند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، فضای اجتماعی و سیاسی به گونه ای است که کمتر رنگ و نقشی از میانه روی و اعتدال در آن می بینیم؛ عنصری مهم که برای استحکام استوانه های نگاه دارنده سیاست و جامعه همواره ضروری بوده و هست.

اما چه عواملی دست به دست می دهند که سیاست در ایران همواره گرایش به رادیکالیسم داشته باشد؟ آیا نفی میانه روی ریشه های اندیشه ای دارد یا سابقه تاریخی نیز مقوم چنین امری است؟ چه می توان کرد که میانه روی جانشین تندروی شود؟ اما در این میان نباید فراموش کرد که موقعیت سنجی ما آن اندازه اشتباه بوده که اکنون آتش درگیری به داخل کشور افتاده و سیاست جنگ در سوریه برای حفاظت از داخل بی معنا شده است.

شکست در این حوزه پای چه نیروهایی باید نوشته شود؟ اکنون غفلت از داخل، باعث نشده سیاست های آتش افروزانه دشمن در داخل به موفقیت هرچند نسبی برسد؟ اگر مردم از صندوق های رای 1400 حذف نشده بودند و انسجام داخلی حول محور رای شکل می گرفت، و حکومت یکدست به رسمیت شناخته نمی شد، آیا چنین وضعیتی داشتیم؟ حرکت دیرهنگام در این باره می تواند گرایش به رادیکالیسم را بیش از گذشته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وسط بازها» با هم متحد شوند

«وسط بازها» با هم متحد شوند