مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-03سياسي

برگزاری کنگره سیدجمال الدین اسدآبادی در 18 اسفندماه


فرماندار شهرستان اسدآباد از برگزاری کنگره سیدجمال الدین اسدآبادی در 18 اسفندماه در این شهرستان خبر داد.

- حسین علی شرکایی شنبه 12 آذرماه در جلسه هماهنگی کنگره سیدجمال الدین اسدآبادی، اظهار کرد: برای برگزاری این کنگره تصویب کمیته های سال گذشته نیاز است که هر چه سریع تر انجام شده و شرح وظایف ادارات و دبیرخانه مشخص شود.

وی با بیان اینکه تفکرات بیداری اسلامی را مدیون قدم ها و چهره بی بدیل سیدجمال الدین اسدآبادی هستیم، گفت: سیدجمال با اندیشه های والا و مترقی خود الهام بخش آزادیخواهان بود و وی با سیره و راه بازگشت به بیداری اسلامی تلاش برای ایجاد وحدت داشت.

شرکایی در ادامه با اشاره به اسدآبادی بودن سیدجمال خاطرنشان کرد: سیدجمال الدین همه کشورهای اسلامی را یک وطن می دانست و برای همین در هر کشوری خود را اهل همان کشور معرفی می کرد و همین امر موجب شده تا کشور افغانستان سعی بر آن داشته باشد که سید جمال الدین اسدآبادی را افغانی معرفی کرده و به نام خود مصادره کند که بنای یادبود سیدجمال و اقوام سیدجمال در محله سیدان اسدآباد گویای اسدآبادی بودن این شخصیت والا و بیدارگر مشرق زمین است.

وی همچنین با اشاره به تجلیل از آیت الله جنتی در شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: به همت دانشگاه سیدجمال اسدآبادی آیت الله جنتی به شهرستان اسدآباد دعوت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره سیدجمال الدین اسدآبادی در 18 اسفندماه

برگزاری کنگره سیدجمال الدین اسدآبادی در 18 اسفندماه