مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-03سياسي

علی مطهری: به انتخابات آزاد نیاز داریم


علی مطهری راهکار عبور جمهوری اسلامی از اعتراضات و بحران فعلی را انتخابات آزاد دانسته و هشدار می دهد «اگر بنا باشد همین رویه ادامه پیدا کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، رویه ای در مجلس شورای اسلامی باب شده که به هنگام اتخاذ تصمیمات مهم که نتیجه آن، تغییر متغیرهای اقتصادی یا سیاسی در برخی سیاست های اجرایی است، به ناگاه افراد ذی نفع در این تغییرات که مجلس قرار است درباره آن تصمیم سازی کند، به نقل از رهبر انقلاب یا بیت ایشان، پیام هایی را رد و بدل می کنند که بر نظر نمایندگان مجلس اثرگذار است.

در این بین، برخی افراد از چنین حربه و تاکتیکی برای فشار به نمایندگان مجلس استفاده کرده و آن ها را تهدید به ردصلاحیت می کنند.

علی مطهری در گفت وگو با خبرآنلاین، نمونه هایی از اثرگذاری برخی افراد به نمایندگان مجلس را بیان کرده است.

تاکتیک به مصلحت نظام نیست! برای بایکوت منتقدان مطهری به استفاده از تکنیک و حربه ای دیگر از تندروها که برای حذف نظر دیگران یا منحرف کردن نمایندگان از تصمیمی در مجلس به دروغ می گویند به مصلحت نظام نیست اشاره کرده و می گوید زمانی که در مجلس بودم اظهارنظر و نطق هایی داشتم اما خیلی از تندروها خصوصی به من می گفتند ما همه حرف های شما را قبول داریم ولی جرات نمی کنیم بگوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی مطهری: به انتخابات آزاد نیاز داریم

علی مطهری: به انتخابات آزاد نیاز داریم