مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:302022-12-03ورزشي

پایان مرحله استانی جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران


مرحله استانی هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران شامگاه دیشب با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برترین های مسابقات فیفا 22 استان تهران در شهرستان ملارد به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مرحله استانی هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران که از روز اول آذرماه در خراسان رضوی کار خود را آغاز کرد و در استان های اردبیل، مازندران و قزوین ادامه پیدا کرد، سرانجام شامگاه دیشب در شهرستان ملارد استان تهران به کار خود پایان داد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مراسم اختتامیه این رویداد که در فرهنگسرای بعثت شهرستان ملارد برگزار شد، با اشاره به برگزاری هفتمین جام قهرمان بازی های ویدیویی ایران در قالب رویدادی ملی گفت: جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران در هفتمین دوره خود، شیوه ای متقاوت نسبت به دوره های قبل پیش گرفت.

این رویداد در این دوره از یک رویداد سالنی که هر سال در شهر تهران برگزار می شد، به رویدادی ملی بدل گشت که در استان های مختلف و داخل بازی گاه های منتخب هر استان برگزار می شود.

محمدامین حاجی هاشمی اضافه کرد: رویکرد بنیاد ملی بازی های رایانه ای در برگزاری هفتمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران صرفاً به برگزاری مسابقات خلاصه نشد و در حاشیه برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله استانی جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران

پایان مرحله استانی جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران