مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-03اقتصادي

کالاهای قاچاق در اموال تملیکی ایلام باید تعیین تکلیف شوند


کالاهای قاچاق در اموال تملیکی استان ایلام اسرع وقت باید تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با قدردانی از تمامی دستگاه های امنیتی، انتظامی و مرزبانی و قضایی دخیل در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار کرد: دستگاه قضا همواره یاور و پشتیبان دستگاه های استان در مقابله با هرگونه قاچاق و تخلفات بوده است.

وی افزود: قاچاق پدیده ای که علاوه بر ضربه به اشتغال و تعطیلی کارخانه در کشور، برای تولید و اقتصاد نیز خسارت های زیانباری ایجاد می کند.

استاندار ایلام با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز عزم راسخ همه دستگاه ها را می طلبد، عنوان کرد: در بحث قاچاق باید در چارچوب قانون، تمامی دستگاه های اجرایی با دستگاه های قضایی و انتظامی همکاری لازم را بعمل آورند.

وی با قدردانی از عملکرد دستگاه های نظامی، امنیتی، مرزبانی و قضایی در مقابله با قاچاق کالا و ارز استان گفت: عملکرد همه دستگاه های دخیل در این حوزه رضایت بخش است.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کالاهای قاچاق موجود در اموال تملیکی باید اسرع وقت تعیین تکلیف شوند و فرآیند اداری در این حوزه تسریع شود، گفت: به دلیل انجام امورات اداری برای واگذاری این کالاها، بعضاً در برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای قاچاق در اموال تملیکی ایلام باید تعیین تکلیف شوند

کالاهای قاچاق در اموال تملیکی ایلام باید تعیین تکلیف شوند