مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 02:102022-12-03سياسي

دادستان کل کشور: گشت ارشاد تعطیل شد / از همان جایی که تاسیس شد، تعطیل گردید


حقوق عامه دامنه بسیار گسترده ای دارد و دستگاه قضا و همچنین دادستانی کل کشور تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه انجام داده و خواهد داد.

- حقوق عامه دامنه بسیار گسترده ای دارد و دستگاه قضا و همچنین دادستانی کل کشور تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه انجام داده و خواهد داد.

دادستان کل کشور گفت: جنگ ترکیبی اخیر که قابل قیاس با ایام جنگ تحمیلی نبوده، آمیخته ای از موضوعاتی چون؛ سیاست ، جنگ سایبری ، جعل خبر و دروغ پراکنی ، جنگ دیپلماسی و مخدوش کردن روابط ایران با دیگر کشورها ، جنگ فرهنگی ، ایجاد تضاد دینی، قومی و مذهبی و تشدید تحریم های اقتصادی و نظامی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از  روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، در سلسله نشست های جهاد تبیین که با موضوع  تبیین ابعاد جنگ ترکیبی در اغتشاشات اخیر برگزار شد بیان کرد: موضوع جهاد تبیین امروز یکی از مهمترین مسائل روز جامعه بوده و مبلغان و طلاب حوزه های علمیه به عنوان طلایه داران این امر، مورد خطاب رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود به عرصه جهاد تبیین و روشنگری می باشند.

 منتظری پیامبر اکرم(ص) را پیامبر تبیین دین اسلام برشمرد و اظهار داشت: دین اسلام از اساس دین تبیین بوده و هدف از نزول قرآن با توجه به آیه و نزّلْنا علیْک الْکتاب تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: گشت ارشاد تعطیل شد / از همان جایی که تاسیس شد، تعطیل گردید

دادستان کل کشور: گشت ارشاد تعطیل شد / از همان جایی که تاسیس شد، تعطیل گردید