مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 07:402022-12-04سياسي

اصلاح طلبان می خواهند از وضعیت ایجاد شده از سوی اغتشاشگران سواستفاده کنند


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اینکه اصلاح طلبان خواسته خودشان در جامعه را به نام اغتشاشاگران مطرح می کنند، فریب افکار عمومی است؛ یعنی می خواهند از وضعیتی که اغتشاشگران در جامعه به وجود آورده اند سواستفاده کنند.

- حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد اغتشاشات اخیر گفت: مسلم است پروژه و طرحی است که دشمنان در خارج از کشور آن را پایه ریزی کرده اند و بعضی از عناصرشان بر اعتراضات مردمی سوار شده اند تا بتوانند بی ثباتی و ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند، البته سابق بر این هم این پروژه توسط عربستان سعودی و بعضی از کشورهای نیابتی آمریکا در منطقه به عنوان تهدید علیه ایران مطرح شده بود ولی اجرا شدن آن تا الان به تعویق افتاده است.

* پروژه دشمن برای تبدیل کردن اعتراض به اغتشاش و اغتشاش به ترور وی افزود: به نظر می رسد پروسه ای را طراحی کرده اند تا از اعتراض به اغتشاش، از اغتشاش به خرابکاری، از خرابکاری به ترور و در نهایت به جنگ داخلی برسند.

در برخی از این مراحل موفق بوده اند.

ترقی تاکید کرد: الان در مرحله ترور هستیم که همین مساله شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) و ترورهای کوری که در خیابان ها علیه برخی از نیروهای حزب اللهی صورت می گیرد حاکی از همین نقشه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان می خواهند از وضعیت ایجاد شده از سوی اغتشاشگران سواستفاده کنند

اصلاح طلبان می خواهند از وضعیت ایجاد شده از سوی اغتشاشگران سواستفاده کنند