مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-04بين الملل

تداوم اختلاف سیاسی در تل آویو / لاپید و نتانیاهو در مقابل هم


گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یاییر لاپید، روزنامه نگار و مجری پیشین تلویزیونی که بعد از دو دهه کار و تقلای سخت سیاسی تنها چهار ماه سکاندار رهبری اسراییل بود، - لاپید، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که انتخابات کنست را به رقیب خود بنیامین نتانیاهو باخت، گفت که بخشی از دولت آینده رژیم نخواهد بود و تا زمان بازگشت به قدرت خواهد جنگید.

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یاییر لاپید، روزنامه نگار و مجری پیشین تلویزیونی که بعد از دو دهه کار و تقلای سخت سیاسی تنها چهار ماه سکاندار رهبری اسراییل بود، شامگاه روز 12 آبان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، گفت کشور بالاتر از هر ملاحظه سیاسی است؛ برای شما و برای کشور آرزوی موفقیت دارم .

لاپید با گفتن این جملات شکست خود را در انتخابات روز 10 آبان پذیرفت و به این امید ماند که شاید روزی مجدد به رویای رسیدن خود به نخست وزیری برسد.

پیش از او نیز نفتالی بنتِ هم که تنها یک سال نخست وزیر بود، که در نهایت صحنه سیاست را به دلیل عدم توانایی اداره آن ترک کرد.

  دوستان قدیم، رقیبان فعلی با نگاهی به رقابت های سیاسی و جناحی نتانیاهو و لاپید به نظر می رسد که عمر این تقابل دقیقا به یک دهه پیش باز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اختلاف سیاسی در تل آویو / لاپید و نتانیاهو در مقابل هم

تداوم اختلاف سیاسی در تل آویو / لاپید و نتانیاهو در مقابل هم