مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-04اجتماعي

چراغ های راهنمایی رانندگی چرا امروز خاموش بود؟


رییس شورای شهر تهران درباره خاموش بودن چراغ های راهنمایی رانندگی در ساعات ابتدایی امروز گفت: این موضوع را دنبال می کنیم تا این چراغ ها کار خود را به درستی انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر درباره استفاده از ون های فرسوده با پلاک تاکسی برای جمع آوری افراد بی خانمان و انتقال آنها به مددسراها گفت: گلایه هایی در خصوص فرسودگی ون هایی که برای جابه جایی بی خانمان ها استفاده می شود وجود دارد و این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی به موضوع بارش باران در پایتخت و ایجاد ترافیک اشاره کرد و گفت: هنگامی که باران می بارد در تهران با توجه به اینکه بارندگی های کمی داریم عادت به رانندگی در شرایط بارانی وجود ندارد و همین موضوع باعث بروز ترافیک می شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز بزرگراه صیاد شیرازی خروجی به سمت رسالت ترافیک شدید و فشرده ای داشت گفت: ولی آب گرفتگی های سطح شهر معمولا آب گرفتگی های محلی بود پل ها و جوی های آب گاها با توجه به ریختن زباله می گیرند و باعث آب گرفتگی می شوند.

وی درباره خاموش بودن چراغ های راهنمایی رانندگی در ساعات ابتدایی امروز گفت: این موضوع را دنبال می کنیم تا این چراغ ها کار خود را به درستی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ های راهنمایی رانندگی چرا امروز خاموش بود؟

چراغ های راهنمایی رانندگی چرا امروز خاموش بود؟