مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:062022-12-04اقتصادي

پرداخت 3 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک به بیماران نیازمند توسط هلال احمر زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس با تشریح موقعیت جمعیت هلال احمر به لحاظ تامین منابع مالی مورد نیاز اظهار کرد: هلال احمر سازمان دولتی یا غیردولتی نیست و در سطح بین المللی هم فدراسیون مجموعه ای از جمعیت های ملی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر قوی بودن هلال احمر در سطح بین الملل به لحاظ تعداد داوطلبان و عرصه امداد و نجات به عنوان یکی از مسؤولیت های اصلی افزود: این موقعیت مورد تاکید جمعیت های دیگر کشورها هم قرار دارد به طوری که در جلسات برگزار شده مورد اذعان قرار می گیرد.

وی به خدمات قابل توجه ارائه شده توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اشاره و تصریح کرد: این جمعیت با توجه به امکانانی که دارد موفق به ارائه خدمات قابل توجه شده است.

موسوی با تاکید بر اینکه خدمات جمعیت هلال احمر با تکیه بر داوطلبان پیش می رود و در واقع امکان ارائه خدمات بدون مشارکت داوطلبان وجود ندارد، افزود: جمعیت هلال احمر معاونت امور داوطلبان، معاونت جوانان، معاونت آموزش، معاونت امداد و نجات و معاونت درمان و توانبخشی دارد که همه این معاونت ها با امور داوطلبان مرتبط هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به اجرای طرح نذر آب در دو روستای شهرستان ماهنشان اشاره و تصریح کرد: اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک به بیماران نیازمند توسط هلال احمر زنجان

پرداخت 3 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک به بیماران نیازمند توسط هلال احمر زنجان