مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-04بين الملل

پیش بینی نخست وزیر سابق قطر درباره آغاز انتفاضه جدید در فلسطین


نخست وزیر سابق قطر ضمن محکوم کردن جنایات تل آویو و سکوت بین المللی و عربی پیش بینی کرد که انتفاضه ای جدید در فلسطین آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و درباره آغاز یک انتفاضه جدید که شدیدتر از انتفاضه پیشین در بیست سال پیش خواهد بود، هشدار داد.

وی طی پستی در توییتر نوشت: آنچه در اراضی اشغالی فلسطین از قتل با خونسردی، تخریب و ویرانی منازل و دارایی ها از سوی اشغالگران که بدون هیچ واکنش یا دست کم محکومیت و اعتراضی چه در پایتخت های عربی و چه جهانی در حال انجام است، به من ثابت می کند که آن چه اسراییل انجام دهد، همیشه بدون مجازات و اعتراض خواهد ماند .

وی در پستی دیگر، نوشت که در سایه سکوت بین المللی، اقدامات اسراییل علیه حق ملت فلسطین تشدید خواهد شد و این امر اسراییلی ها را به پیشبرد سیاست ظلم و خونریزی تشویق می کند.

نخست وزیر سابق قطر افزود که در سایه اطمینان تل آویو از عدم وارد شدن هیچ نقد و اعتراضی و نیز در سایه ناتوانی کامل عربی و افزایش شهرک نشین های صهیونیست در اراضی اشغالی 1967، فلسطینی ها دیگر هیچ بارقه امیدی در مقابل خود نمی بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی نخست وزیر سابق قطر درباره آغاز انتفاضه جدید در فلسطین

پیش بینی نخست وزیر سابق قطر درباره آغاز انتفاضه جدید در فلسطین