مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-04اجتماعي

150 خانواده دارای سه معلول، مهمان سفره امام رضا (ع) شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با روز جهانی معلولان و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، 150 خانواده دارای سه معلول در شهر مشهد مورد تفقد خادمان حضرت رضا (ع) قرار گرفتند و هدایای متبرک، - همزمان با روز جهانی معلولان و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، 150 خانواده دارای سه معلول در شهر مشهد مورد تفقد خادمان حضرت رضا (ع) قرار گرفتند و هدایای متبرک، بسته های حمایتی و کمک هزینه تامین نیاز های نگهداری از معلولان به آن ها اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با روز جهانی معلولان و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، 150 خانواده دارای سه معلول در شهر مشهد مورد تفقد خادمان حضرت رضا (ع) قرار گرفتند و هدایای متبرک، بسته های حمایتی و کمک هزینه تامین نیاز های نگهداری از معلولان به آن ها اهدا شد.

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در این باره به آستان نیوز گفت: همزمان با روز جهانی معلولین، تکریم 150 خانواده دارای سه معلول ساکن مشهد در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

هادی غلامی افزود: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده ویژه این روز، حضور خدام بارگاه منور رضوی در منازل خانواده های دارای سه فرزند معلول در شهر مشهد است که با هدف تکریم خانواده های دارای معلول صورت گرفت تا در حد توان، از تلاش آن ها برای نگهداری از این فرزندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 خانواده دارای سه معلول، مهمان سفره امام رضا (ع) شدند

150 خانواده دارای سه معلول، مهمان سفره امام رضا (ع) شدند