مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-04سياسي

تمام توان برای آمادگی راهداری زمستانه در کردستان به کار گرفته شود


معاون امور عمرانی استان کردستان تاکید کرد که دستگاه های اجرایی تمام توان خود را برای آمادگی راهداری زمستانه در کردستان به کار بگیرند.

- ایسنا/کردستان معاون امور عمرانی استان کردستان تاکید کرد که دستگاه های اجرایی تمام توان خود را برای آمادگی راهداری زمستانه در کردستان به کار بگیرند.

کیومرث حبیبی، امروز دوشنبه در نشست مشترک راهداری زمستانی اظهار کرد: با توجه به اینکه شاکله اصلی تردد در استان کردستان بر پایه راه زمینی استوار است، لذا باید تمام توان خود را برای توسعه زیرساخت های جاده ای و رفع نواقص و مشکلات این حوزه به کار گیریم.

وی با بیان اینکه استانداری آمادگی هر نوع همکاری با اجرا کنندگان طرح راهداری زمستانه را دارد، ابراز امیدواری کرد، این همکاری ها منجر به کاهش تصادفات در جاده ها شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان، در ادامه این جلسه گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده 665 نفر از نیروهای راهداری در31 راهدار خانه ثابت و سیار، آماده ارائه خدمت در زمستان امسال هستند.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان هم در این نشست اظهار کرد: بر اساس پیش بینی فصلی، زمستان امسال بارش در استان در حد نرمال خواهد بود و در این راستا هواشناسی هر روز با رصد شرایط جوی استان نسبت به صدور هشدار لازم اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام توان برای آمادگی راهداری زمستانه در کردستان به کار گرفته شود

تمام توان برای آمادگی راهداری زمستانه در کردستان به کار گرفته شود