مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-04اجتماعي

افزایش 8 درصدی جذب دانش آموزان استثنایی در خوزستان


رییس آموزش و پرورش استنثایی خوزستان از افزایش 8 درصدی جذب دانش آموزان استثنایی در استان در سال جاری خبر داد.

- علی ممبینی در مراسم روز جهانی معلولین که امروز (13 آذرماه) در مدرسه استثنایی ناحیه 2 اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امسال جامعه دانش آموزی استثنایی در استان خوزستان 8 درصد افزایش یافته است یعنی در توسعه جامعه دانش آموزی موفق بوده ایم و 8 درصد از بچه هایی که خانه نشین بودند را جذب آموزش و پرورش کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود یک هزار و 200 دانش آموز استثنایی در استان خوزستان در کنار دانش آموزان عادی درس می خوانند.

امسال 22 کلاس درس استثنایی را در مناطق محروم و عشایری توسعه دادیم و جزو معدود آموزش و پرورش هایی هستیم که در کلاس های عشایری، کلاس درس استنثایی داریم.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: مجوز راه اندازی سه مرکز اختلالات یادگیری در سه شهر هویزه، الوار گرمسیری و بندر امام دریافت شده و حدود هشت کد مدرسه در مقاطع متوسطه اول و دوم را نیز در مناطق محروم گرفته ایم تا دانش آموزان استثنایی بعد از مقطع ابتدایی، ترک تحصیل نکنند.

وی با اشاره به جذب نیروی جدید برای مدارس استثنایی خوزستان ادامه داد: حدود 72 نیروی جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون ماده 28 جذب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی جذب دانش آموزان استثنایی در خوزستان

افزایش 8 درصدی جذب دانش آموزان استثنایی در خوزستان