مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-04اقتصادي

صدور 4000 مجوز مشاغل خانگی در استان تهران


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از صدور 4000 مجوز مشاغل خانگی در استان تهران طی شش ماهه اول سال خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت مجوز مشاغل خانگی می توانند با مراجعه به سایت درگاه ملی مجوزها مراحل دریافت مجوز را در سریع ترین زمان ممکن طی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کسب و کارهای خانگی به مشاغلی گفته می شود که با سرمایه اندک قابل راه اندازی هستند و افراد علاقمند می توانند با کمترین هزینه در محل سکونت خود و در کنار اعضای خانواده به کسب و کار خانگی بپردازند.

مشاغل خانگی در بسیاری از کشورها، مورد توجه قرار گرفته و آمارها حاکی از آن است که 23 درصد کل مشاغل در کشورهای فوق صنعتی را کسب و کارهای خانگی تشکیل می دهند.

در حال حاضر تمرکز بر موضوع اشتغال خانگی یکی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ایجاد اشتغال به شمار می رود و طبق گفته وزیر کار، 3000 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال خانگی در بودجه 1401 اختصاص پیدا کرده است.

به اعتقاد کارشناسان، هزینه پایین و بهره وری بالا، از مزیتهای مهم مشاغل خانگی است و این امر موجب شده تا مشاغل خانگی در گرایش و تنوع بسیار قابلیت انجام داشته باشند و سریع تر به سودآوری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 4000 مجوز مشاغل خانگی در استان تهران

صدور 4000 مجوز مشاغل خانگی در استان تهران