مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-04ورزشي

اعاده حقوق حقه معلولان یک وظیفه همگانی است


 معلولان شهروندان جامعه هستند و باید به اندازه و به نسبت برابر با دیگر شهروندان از امکانات جامعه استفاده کنند و این امر جز با دسترس پذیری و مناسب سازی محیط ممکن نیست.

- ایسنا/یزد مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: معلولان شهروندان جامعه هستند و باید به اندازه و به نسبت برابر با دیگر شهروندان از امکانات جامعه استفاده کنند و این امر جز با دسترس پذیری و مناسب سازی محیط ممکن نیست.

رضا ابهت شنبه شب در مراسم جشنی به مناسبت گرامیداشت هفته معلولان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل مجموعه خیریه و حسینیه بین الحرمین شهرستان اردکان برگزار شد، با بیان این که معلولان بزرگترین اقلیت جمعیتی جامعه محسوب می شوند، اظهار کرد: در حال حاضر 29 هزار و 990 معلول زیر پوشش بهزیستی استان هستند که از این تعداد یک هزار و 757 معلول در شهرستان اردکان زندگ می کنند.

وی افزود: حقیقتاً معلولیت محدودیت نیست و این ادعا را می توان با موفقیت ها و فعالیت های قابل قبول و ارزشمندی که جامعه معلولان در زمینه های تحصیلی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی کسب کرده اند، اثبات کرد.

ابهت ادامه داد: معلولان شهروندان جامعه هستند و باید به اندازه و به نسبت برابر با دیگر شهروندان از امکانات جامعه استفاده کنند و این امر جز با دسترس پذیری و مناسب سازی محیط ممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعاده حقوق حقه معلولان یک وظیفه همگانی است

اعاده حقوق حقه معلولان یک وظیفه همگانی است