مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-04سياسي

آغاز اجرای پویش هر پرستار حامی یک یتیم در زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در راستای بهره گیری بیشتر از ظرفیت پرستاران در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد، - ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در راستای بهره گیری بیشتر از ظرفیت پرستاران در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد، پویش هر پرستار حامی یک یتیم در استان زنجان آغاز شده است.

روح اله صالحی در گفت وگو با ایسنا با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران زحمت کش با صبر، گذشت و ایثارگری، علاوه بر انجام وظایف و رسالت سازمانی، برای آن که تکیه گاه امنی برای بیماران باشند، از خود، خانواده و حتی جان شان نیز می گذرند.

وی گفت: در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، کادر درمان برای مقابله با این بیماری در خط مقدم مبارزه با این ویروس بودند که همواره باید قدردان کادر درمان و مدافعان سلامت باشیم.

صالحی افزود: قشر پرستار علاوه بر ارائه خدمت در بیمارستان ها و مراکز درمان حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان متقبل شده اند و ما قدردان این توجه و مسئولیت پذیری پرستاران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای پویش هر پرستار حامی یک یتیم در زنجان

آغاز اجرای پویش هر پرستار حامی یک یتیم در زنجان