مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-04سياسي

توسعه و ایجاد ظرفیت های خوابگاهی به ویژه خوابگاه های متاهلی


نشست هم اندیشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با موسسه بنیاد علوی در راستای تسهیل ساخت خوابگاه های دانشجویی برگزار شد.

- در نشست مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با موسسه بنیاد علوی تاکید شد توسعه و ایجاد ظرفیت های خوابگاهی به ویژه خوابگاه های متاهلی نشست هم اندیشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با موسسه بنیاد علوی در راستای تسهیل ساخت خوابگاه های دانشجویی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با حضور دکتر علی اکبر محمدی رییس صندوق رفاه، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 ، احمدرضا پیروی مشاور اقتصادی رییس صندوق، محمد مشایخی سرپرست امور خیرین صندوق رفاه دانشجویان و دکتر وحید خاویی مدیر عامل بنیاد علوی با هدف بهره مندی از ظرفیت این بنیاد جهت حمایت های معنوی و مادی در زمینه ساخت ، تجهیز و بهسازی خوابگاه های دانشجویی به ویژه خوابگاه های متاهلی برگزار شد.

در این نشست دکتر محمدی با تاکید بر اهمیت توجه به حوزه های دانشجویی افزود: دانشجویان امانات الهی هستند که باید به بهترین نحو حمایت شوند تا در یک محیط با کیفیت و توام با ارامش و امنیت خاطر به تحصیل خود بپردازند که البته لازمه زندگی با کیفیت برخورداری از زیرساخت های لازم، مطلوب، به روز و کارآمدی است که بتواند نیازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و ایجاد ظرفیت های خوابگاهی به ویژه خوابگاه های متاهلی

توسعه و ایجاد ظرفیت های خوابگاهی به ویژه خوابگاه های متاهلی