مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-04حوادث

کشف 15 تن مرغ فاسد/ پلمب کارگاه تولید عسل تقلبی/ دستگیری سارقان


کشق 15 تن مرغ فاسد در بهشهر، پلمب کارگاه تولید عسل تقلبی در میاندورود و دستگیری سارقان با کشف ده‎ ها مورد سرقت در شهرستان های مختلف استان از موضوعات امروز بسته خبری پلیس مازندران در 13 آذرماه بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- ایسنا/مازندران کشق 15 تن مرغ فاسد در بهشهر، پلمب کارگاه تولید عسل تقلبی در میاندورود و دستگیری سارقان با کشف ده‎ ها مورد سرقت در شهرستان های مختلف استان از موضوعات امروز بسته خبری پلیس مازندران در 13 آذرماه بود که جزییات آن در ادامه می آید.

کشف 15 تن مرغ فاسد در بهشهر فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 15 تن مرغ فاسد در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، حسن عنایتی گنجی، در بیان این خبر اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران مبنی بر اینکه یک شرکت فرآورده های گوشتی جهت تهیه محصولات خود از گوشت های فاسد و تاریخ گذشته استفاده می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی شرکت مذکور با هماهنگی قضایی و همراهی ماموران دامپزشکی، بازرسی های لازم را از محل به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، اظهار کرد: در بازرسی های انجام گرفته 15 تن مرغ تاریخ مصرف گذشته که همگی فاسد و غیرقابل استفاده بودند، کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 تن مرغ فاسد/ پلمب کارگاه تولید عسل تقلبی/ دستگیری سارقان

کشف 15 تن مرغ فاسد/ پلمب کارگاه تولید عسل تقلبی/ دستگیری سارقان