مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-04سياسي

رشته های فنی و مهندسی نتوانسته اند ارتباط خوبی با صنعت برقرار کنند


رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با بیان اینکه رشته های فنی و مهندسی به خوبی نتوانسته اند ارتباط بین صنعت و دانشگاه را ایجاد کنند، - رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با بیان اینکه رشته های فنی و مهندسی به خوبی نتوانسته اند ارتباط بین صنعت و دانشگاه را ایجاد کنند، اظهار کرد: با توجه به این موضوع و میزان تمایل در جامعه نسبت به رشته های فنی و مهندسی تغییر پیدا کرده است در حالی که اینگونه نیست و رشته های فنی و مهندسی درآمدزاترین رشته های دنیا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور ضمن بازدید از دانشکده فنی و مهندسی گرمسار در نشست با هیئت رییسه این دانشگاه گفت: همه دانشگاه ها چرخه‎ ای عمری دارند که بر اساس آن جوانی و حرکت در مسیر رشد را تجربه می کنند.

به اغلب دانشگاه های کشور سفر کرده ام، دانشگاهی همچون دانشگاه گرمسار که آموزش عالی در آن جریان دارد و قدمت آن به ده سال می رسد به نظر بنده پیشرفت خوبی داشته است.

دکتر داداش پور با بیان اینکه باید از ظرفیت صنعت گران برای درآمدزایی در دانشگاه استفاده کرد، ادامه داد: اگر دانشکده فنی و مهندسی گرمسار بخواهد بیش از گذشته پیشرفت داشته باشد باید به این عرصه ورود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های فنی و مهندسی نتوانسته اند ارتباط خوبی با صنعت برقرار کنند

رشته های فنی و مهندسی نتوانسته اند ارتباط خوبی با صنعت برقرار کنند