مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-04پزشكي

کودک همسری در استان بوشهر ثبت نشده است


در هشت ماهه نخست امسال موردی از کودک همسری در این استان ثبت نشده است و گزارشی نداشته ایم.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: در هشت ماهه نخست امسال موردی از کودک همسری در این استان ثبت نشده است و گزارشی نداشته ایم.

حسین اسدی راد یکشنبه 13 آذر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: 27 هزار نفر معلول در استان بوشهر شناسایی شده اند که 11 هزار نفر معلول جسمی حرکتی، سه هزار نفر معلول شنوایی، سه هزار و 500 نفر معلول در حوزه بینایی و کمتر از سه هزار نفر در حوزه بیماری اعصاب و روان مزمن، کمتر از هفت هزار نفر اختلالات ذهنی و 300 نفر در حوزه صوت و گفتار دچار معلولیت هستند.

وی بیشترین معلولان را از ناحیه ضایعه نخاعی اعلام و تصریح کرد: این نوع معلولیت روند صعودی در استان بوشهر دارد و مهمترین عو امل آن تصادفات جاده ای و حوادث مربوط به صنعت است؛ 393 نفر در این استان دچار این نوع معلولیت هستند که سازمان بهزیستی علاوه بر پرداخت مستمری، ماهانه یک میلیون تومان حق پرستاری نیز به آنها پرداخت می کند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در خصوص مسکن معلولین یادآور شد: امسال تعهد ساخت 195 واحد مسکونی ویژه معلولان بر عهده بهزیستی استان بوشهر بود که خوشبختانه تاکنون عملیات اجرایی 334 واحد مسکونی آغاز شده و در هشت ماهه نخست امسال 112 واحد واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک همسری در استان بوشهر ثبت نشده است

کودک همسری در استان بوشهر ثبت نشده است