مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-04اقتصادي

حل مشکلات تعاونی های مسکن با اساسنامه جدید


معاون وزیر تعاون از تدوین اساسنامه تعاونی های نهضت ملی مسکن خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با تخصیص زمین مناسب برای ساخت مسکن کارگری، تعاونی های مسکن هرچه زودتر تشکیل و عملیات اجرایی ساخت واحدها آغاز شود.

- مهدی مسکنی در گفت وگو با ایسنا، از تدوین اساسنامه تعاونی های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: کار زیرساختی و کارشناسی که در وزارت تعاون انجام گرفت، تدوین اساسنامه تعاونی های نهضت ملی مسکن بود که با امضای وزیر تعاون در دو ماه گذشته به استانها ابلاغ شد.

این اساسنامه توسط اداره کل تعاونی های توزیعی ظرف شش ماه کار کارشناسی و به منظور حل مسایل و مشکلات تعاونی ها تدوین شد.

وی افزود: یکی از مشکلات تعاونی های مسکن تعداد بالای تعاونی ها بود که به جهت شرایط قانون تعاون، اعضای بالای 200 نفر می توانست مشکلاتی را ایجاد کند ولی به موجب اساسنامه جدید مجوز تعاونی های 200 نفر دیگر داده نمی شود و تعداد اعضا را کم کردیم و سقف اعضا را درنظر گرفتیم تا مشکلات پروژه قابل حل شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برخی مشکلات در تعاونی های مسکن، گفت: مشکلات تعاونی ها عمدتا از تکانه های بازار ناشی می شود.

در شرایط اقتصادی متلاطم اعضا روی عددی تعهد می کنند، بعد که تورم ایجاد می شود و آن عدد افزایش می یابد، اختلافاتی بین اعضا و هیات مدیره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات تعاونی های مسکن با اساسنامه جدید

حل مشکلات تعاونی های مسکن با اساسنامه جدید