مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-04سياسي

آمادگی کنسولگری پاکستان برای همکاری های مشترک در حوزه موزه


سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در مشهد گفت: کنسولگری پاکستان برای هرگونه همکاری مشترک در بخش موزه های پاکستان با خراسان رضوی به ویژه موزه بزرگ خراسان آمادگی دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در مشهد گفت: کنسولگری پاکستان برای هرگونه همکاری مشترک در بخش موزه های پاکستان با خراسان رضوی به ویژه موزه بزرگ خراسان آمادگی دارد.

محمد شهریار در بازدید از موزه بزرگ خراسان با بیان این مطلب اظهار کرد: موزه ها نقش مهم و تاثیرگذاری در دیپلماسی فرهنگ ملل دارند و منجر به گسترش پیوندهای فرهنگی می شوند و با بازدید از موزه بزرگ خراسان احساس خوبی دارم و حس می کنم در خانه خودم هستم.

وی یادآور شد: در پاکستان نیز سازمان میراث فرهنگی فعالیت های موزه ای قابل توجهی انجام می دهد و وظیفه معرفی و شناسایی آثار تاریخی 5000 ساله پاکستان را بر عهده دارد.

سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در مشهد تصریح کرد: کنسولگری پاکستان برای هرگونه همکاری مشترک در بخش موزه های پاکستان با خراسان رضوی به ویژه موزه بزرگ خراسان آمادگی دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، شهریار با اشاره به بازدید از بخش های مختلف موزه بزرگ خراسان گفت: این موزه بزرگ ترین موزه منطقه ای شمال شرق کشور است و ظرفیت بالایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کنسولگری پاکستان برای همکاری های مشترک در حوزه موزه

آمادگی کنسولگری پاکستان برای همکاری های مشترک در حوزه موزه