مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-04سياسي

رییس سازمان پدافند غیرعامل: در مراحل پایانی توطئه استکبار هستیم


در اغتشاشات اخیر تمام ظرفیت های این فضا با عدول از تمام خطوط قرمزی که دشمن در این حوزه برای خود متصور هستند، برای انجام بزرگترین جنگ رسانه ای علیه کشور ما به کار گرفته شد و میدان این جنگ نیز افکار مردم بود و قرار گرفتن در مرحله پایانی این جنگ نتیجه مقابله .

- رییس سازمان پدافند غیرعامل: در مراحل پایانی توطئه استکبار هستیم در اغتشاشات اخیر تمام ظرفیت های این فضا با عدول از تمام خطوط قرمزی که دشمن در این حوزه برای خود متصور هستند، برای انجام بزرگترین جنگ رسانه ای علیه کشور ما به کار گرفته شد و میدان این جنگ نیز افکار مردم بود و قرار گرفتن در مرحله پایانی این جنگ نتیجه مقابله همه بخش های حکومت با این توطئه بود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دشمن با بکارگیری همه ابزارهای رسانه ای به دنبال قرار دادن مردم در مقابل منافع ملی است، گفت: کشور و ملت ما شناخت درستی از اهداف و توطئه های دشمن دارد و همین بود که نیروی انتظامی و بسیج ما شهید داد و مظلوم ماند اما مانع از تبدیل این توطئه به جنگ داخلی و تحقق اهداف دشمن در این زمینه شد تا این توطئه نیز با شکست مواجه شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار غلامرضا جلالی امروز در چهارمین جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور وزیر کار، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان پدافند غیرعامل: در مراحل پایانی توطئه استکبار هستیم

رییس سازمان پدافند غیرعامل: در مراحل پایانی توطئه استکبار هستیم