مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-04اقتصادي

از خودکفایی در تولید لوازم خانگی تا قوانین دست وپاگیر


فعالان اقتصادی استان مرکزی مسائل و مشکلات خود را در حوزه های مختلف از جمله استاندارد، در حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران بیان کردند.

- سعید رضوانی رییس انجمن مدیران صنایع ساوه 13 آذرماه در نشست هم اندیشی رییس سازمان ملی استاندارد ایران با فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی، اظهار کرد: تولیدکنندگان از سال 97 به بعد با شروع تحریم ها عزم خود را جزم کرده و با از خودگذشتگی نیاز داخل را تامین کردند، آنزمان 50 درصد لوازم خانگی موجود در کشور وارداتی بود، اما امروز در این بخش خودکفا شده ایم، لذا تقاضا داریم مسئولین در سازمان ملی استاندارد همراهی لازم را با تولیدکنندگان انجام دهند.

وی افزود: به منظور تسهیل در امور، می طلبد که در انجام امور تولیدکنندگان تفویض اختیار به شهرستان ها صورت گیرد.

رضوانی ادامه داد: برخی آزمایشگاه های تایید صلاحیت و تایید ماهیت آنگونه شایسته است مورد ارزیابی قرار نمی گیرند و برخی خطاهایی را مرتکب می شوند، اما متاسفانه علیرغم اطلاع رسانی به تهران، پیگیری لازم در خصوص آنها انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است در منطقه ای مثل شهرستان ساوه که ظرفیت خوبی در حوزه صنعت محسوب می شود، آزمایشگاه مرتبط با مباحث استاندارد در راستای کمک به صنعت به سرعت راه اندازی و وارد چرخه تعیین ماهیت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خودکفایی در تولید لوازم خانگی تا قوانین دست وپاگیر

از خودکفایی در تولید لوازم خانگی تا قوانین دست وپاگیر