مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-04سياسي

بیش از 10 هزار خانوار روستایی در فارس مستمری دریافت می کنند


مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس اعلام کرد که بیش از 10 هزار  و 500 خانوار روستایی و عشایری مستمری بگیر این صندوق بیمه ای در استان هستند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس اعلام کرد که بیش از 10 هزار  و 500 خانوار روستایی و عشایری مستمری بگیر این صندوق بیمه ای در استان هستند.

حسن کمالی یکشنبه 13 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به گسترش نظام بیمه ای در جامعه و اجرای اصل29 قانون اساسی بیان کرد: در این راستا صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، سال 84 با رویکرد حمایت از افراد کم برخوردار و ضعیف آغاز به کار کرد.

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس با بیان اینکه174 کارگزار این بیمه در استان فعال شده و همه واجدان شرایط تحت پوشش هستند، خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش با پرداخت حق بیمه و بدست آوردن شرایط لازم می توانند از خدمات صندوق از جمله بازنشستگی، از کار افتادگی و نقل و انتقال بیمه ای برخوردار شوند.

کمالی همچنین بیان کرد: از 4 صندوق بیمه ای موجود در کشور، سه صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر تحت حمایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

او گفت: وجه تمایز بین بیمه روستاییان و عشایر و دیگر صندوق های بیمه ای این است که 10 درصد حق بیمه را دولت به عنوان کارفرمایی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 هزار خانوار روستایی در فارس مستمری دریافت می کنند

بیش از 10 هزار خانوار روستایی در فارس مستمری دریافت می کنند